Завдання для індивідуального опрацювання
- Пояснити написання слів. Скласти 2 тести ("
Апостроф" і "-ь-"), використавши матеріал зі словникових диктантів.Останню вправу виконати за завданням.
Апостроф
Ім'я, під'їхати, від'їхати, сім'я, м'ята, м'ятний, пір'я, м'яч, п'ять, з'їхати, м'ясо, дерев'яні, Мар'янка, м'який, пам'ять, пам'ятник, пам'ятати, з'їзд, дев'ять, реп'ях, солов'ї, бур'ян, подвір'я, розв'язали, з'їв, з'юрмитись, зв'язали, прислів'я, об'єднати, роз'їхатись, здоров'я, хлоп'ята, роз'яснити, в'юн, кам'яне, з'явився, полум'я, від'їхав, з любов'ю, п'явки, ганчір'я, міжгір'я, черв'як, п'ятниця, рум'яний, сузір.'я, б'ють, в'ють, п'ята, п'ятак, п'ятірня, в'язка, м'який, м'якший, повір'я, міжгір'я, підгір'я, в'ялий, м'язи, гороб'яче, м'якнути, м'якосердий, м'якотілий, м'ясорубка, комп'ютер,солов’їний, возз’єднання, жираф’ячий, духмяно, інтерв’ю, в’ється, верхів’я, святковість, рум’яний, пам’ятний, зв’язківець, солом’яний, плоскогір’я, переджнив’я, з’явитися, двох’ярусний, пів’ялини, пів’юр-би, розім’яв, без’ядерний, дев’ятсот, рюкзак, рюш, ряска, рядок, буряк, бур’ян.
Правила вживання апострофа
Здоров’я, люб’язність, жираф’ячий, в’ється, солов’ї, дев’ятсот, подвір’я, міжгір’я, пір’їна, матір’ю; під’їзд, без’ядерний, від’їжджати, перед’ ювілейний, об’єднання, возз’єднання, роз’яснити; трьох’ярусний, дит’ясла, пан’європейський, Мін’юст; пів’яблука, пів’юрти, пів’ємкості, пів’їдальні; Лук’ян, комп’ютер, прем’єр, п’єдестал, інтерв’ю, Руж’є, Х’юстон, Монтеск’є; інтер’єр, бар’єр, кар’єра, Фур’є; ад’ютант, ін’єкція, арф’яр, черв’як, верб’я, верф’ю, зв'язок, розм’якнути.Правила вживання м’якого знака
Честь, вогонь, зав’язь, вісь, швець, біль, батько, сядьмо, донька, різьба, восьмий, будівельник, синьо-жовтий, середньовічний, учительський, їдальня, пильність, стільці, Ользі, польський, київський, запорізький, близькість, донецький, зіронька, білесенький, вірнісінький, малюсінький, змагаються, неньці, віньєтка, більярд, Ньютон, любов, кобзар, Харків, чотирма, Горький, пісня, український, різьбяр, тьмяний, менший, волинський, женьшень.
Написати слова, де треба, поставити м’який знак, пояснити правопис
Низ..кий, низ..ка, шіст..сот, шіс..тнад..цять, тон..ший, біл..шіс..т.., чукот..с..кий, плат..ня, на сторін..ці, у пляш..ці, у буд..ці, повіс..тю, міськком, син..ка, бояз..кіс..т.., Малан..чин, Тодос..чин, Парас..чин, мален.. кий, голівон..ка, піс..ні, яс..ніс..т.., бат..ківс..кий, вол..єр, філ..м, карусельний, різ..блення, близ..ко, буд..-де, дес..-то, палац.., палец.., куз.. ня, Талан..чук, Гет..ман..чук, до сон..ця, підеш.., граєш..ся, бан..щик, кубин..ці, крил..ця
Завдання для індивідуального опрацювання 2
- Закріпити повторений матеріал онлайн- вправами, розміщеними в рубриці "Онлайн - тренажер з правопису".
Підготовка до контрольної роботи №2
Контрольна робота(тест), українська мова, 11 клас (орієнтовні питання)
Правопис складних слів
Правопис не з різними частинами мови
Ступені порівняння прикметників
Підготовка до контрольної роботи №2
Контрольна робота(тест), українська мова, 11 клас (орієнтовні питання)
Правопис складних слів
Правопис не з різними частинами мови
Ступені порівняння прикметників