11 клас. Українська мова

 


Завдання для індивідуального опрацювання




- Пояснити написання слів. Скласти 2 тести ("
Апостроф" і "-ь-"), використавши матеріал зі словникових диктантів.Останню вправу виконати за завданням.

Апостроф

Ім'я, під'їхати, від'їхати, сім'я, м'ята, м'ят­ний, пір'я, м'яч, п'ять, з'їхати, м'ясо, дерев'яні, Мар'янка, м'який, пам'ять, пам'ятник, пам'ятати, з'їзд,  дев'ять, реп'ях, солов'ї, бур'ян, по­двір'я, розв'язали, з'їв, з'юрмитись, зв'язали, при­слів'я, об'єднати, роз'їхатись, здоров'я, хлоп'ята, роз'яснити, в'юн, кам'яне, з'явився, полум'я, від'їхав, з любов'ю, п'явки, ганчір'я, міжгір'я, черв'як, п'ят­ниця, рум'яний, сузір.'я, б'ють, в'ють, п'ята, п'ятак, п'ятірня, в'язка, м'який, м'якший, повір'я, міжгір'я, підгір'я, в'ялий, м'язи, гороб'яче, м'якнути, м'якосер­дий, м'якотілий, м'ясорубка, комп'ютер,солов’їний, возз’єднання, жираф’ячий, духмяно, інтерв’ю, в’ється, верхів’я, святковість, рум’яний, пам’ятний, зв’язківець, солом’яний, плоскогір’я, переджнив’я, з’явитися, двох’ярусний, пів’ялини, пів’юр-би, розім’яв, без’ядерний, дев’ятсот, рюкзак, рюш, ряска, рядок, буряк, бур’ян.

Правила вживання апострофа

Здоров’я, люб’язність, жираф’ячий, в’ється, солов’ї, дев’ятсот, подвір’я, міжгір’я, пір’їна, матір’ю; під’їзд, без’ядерний, від’їжджати, перед’ ювілейний, об’єднання, возз’єднання, роз’яснити; трьох’ярусний, дит’ясла, пан’європейський, Мін’юст; пів’яблука, пів’юрти, пів’ємкості, пів’їдальні; Лук’ян, комп’ютер, прем’єр, п’єдестал, інтерв’ю, Руж’є, Х’юстон, Монтеск’є; інтер’єр, бар’єр, кар’єра, Фур’є; ад’ютант, ін’єкція, арф’яр, черв’як, верб’я, верф’ю, зв'язок, розм’якнути.

Правила вживання м’якого знака

Честь, вогонь, зав’язь, вісь, швець, біль, батько, сядьмо, донька, різьба, восьмий, будівельник, синьо-жовтий, середньовічний, учительський, їдальня, пильність, стільці, Ользі, польський, київський, запорізький, близькість, донецький, зіронька, білесенький, вірнісінький, малюсінький, змагаються, неньці, віньєтка, більярд, Ньютон, любов, кобзар, Харків, чотирма, Горький, пісня, український, різьбяр, тьмяний, менший, волинський, женьшень.

Написати слова, де треба, поставити м’який знак, пояснити правопис

Низ..кий, низ..ка, шіст..сот, шіс..тнад..цять, тон..ший, біл..шіс..т.., чукот..с..кий, плат..ня, на сторін..ці, у пляш..ці, у буд..ці, повіс..тю, міськком, син..ка, бояз..кіс..т.., Малан..чин, Тодос..чин, Парас..чин, мален.. кий, голівон..ка, піс..ні, яс..ніс..т.., бат..ківс..кий, вол..єр, філ..м, карусельний, різ..блення, близ..ко, буд..-де, дес..-то, палац.., палец.., куз.. ня, Талан..чук, Гет..ман..чук, до сон..ця, підеш.., граєш..ся, бан..щик, кубин..ці, крил..ця


Завдання для індивідуального опрацювання 2

Картинки по запросу спрощення

Картинки по запросу спрощення


- Закріпити повторений матеріал онлайн- вправами, розміщеними в рубриці "Онлайн - тренажер з правопису".
Підготовка до контрольної роботи №2
Контрольна робота(тест), українська мова, 11 клас (орієнтовні питання)
Правопис складних слів














Правопис не з різними частинами мови














Ступені порівняння прикметників